Lumea jocurilor este încântată să joace Imnul, răspunsul lui BioWare la Destiny și alți shooter-i online cu un buget mare, dar un weekend exclusiv de previzualizare pentru jocul cu mech-flying sa luptat să coboare. Desigur, nu ar fi o lansare a jocului în aceste zile, fără să fie un pic de sughiț, pentru a împrospăta lucrurile, dar este un pic jenant

Demo-ul de 40 de gigabyte a fost pus la dispoziție astăzi celor care au comandat jocul, precum și presa și alte "VIP-uri". Jocul, anunțat anul trecut la E3, este un shooter concentrat pe loot unde pilot mechs printr-o lume uriașă deschisă, se angajează în combaterea cooperării și explorare și tot.

Cel puțin așa spun ei. Rapoartele au apărut imediat pe forumuri și pe mass-media sociale, că nu numai Originea, serviciul pe care se oferă demo-ul, nu funcționează corect, dar jocul în sine nu se conecta la servere, sau dacă ar fi, nu ar încărcați dincolo de secvența intro

Am întâlnit-o singură; după ce m-am încărcat și logat în cele din urmă, am reușit să intru în zona de pornire a orașului, unde vei face upgrade-ul, vei primi quest-uri și așa mai departe. Dar când am încercat să lansez prima misiune sau să intru într-un alt mod în lumea reală a jocului, bara de încărcare ar opri aproximativ 95% din modul în care a făcut-o și a rămas acolo pentru totdeauna (am așteptat aproximativ cinci minute și am reîncărcat de câteva ori pentru a mă asigura că nu era " doar testarea mea de îmbătrânire). Cei care au făcut tot felul de plângeri de lag și glitches.

Nimeni nu așteaptă cu adevărat un titlu major, mai ales unul cu componente importante online, să lanseze chiar și într-un mod limitat fără câteva lovituri de viteză, dar ceva de genul acesta poate pune frânele pe un tren hype. EA de publicitate a admis la lista de spitale de probleme de la un cont de asistență Twitter:

Erau de-a dreptul probleme cu serverele proprii ale EA Help, astfel încât nu numai că nu puteau juca Imnul, dar nu puteau spune că nu puteau juca imnul

Răbdarea este o virtute necesară în lansările jocului de astăzi AAA, dar oamenii care speră să joace acest weekend nu sunt randos, ci plătesc clienții; acest weekend demo de previzualizare trebuia să fie un bonus de pre-comandă, dar prima zi este un bust până acum. Având în vedere faptul că BioWare și EA știau exact câți jucători ar putea încerca să se conecteze astăzi – și acele numere sunt cu mult mai puține decât cei care vor încerca beta-ul deschis sau se vor conecta în ziua lansării – este destul de ciudat că au fost apucați atât de puțini.

Imnul este cu siguranță promițător și dezvoltatorii au ieșit din calea lor de a asigura jucătorilor că multe dintre practicile urâte ale jocurilor online în aceste zile nu ar găsi o casă pe platforma lor. Dar problemele de lansare întotdeauna jar încrederea de cumpărători indeciși, și nu există aproape nici o îndoială că jocul va fi mai bine o lună sau două după debutul său real. Numerele de lansare ar putea fi afectate de jucători care nu cred că jocul este gata să joace și, prin urmare, nu este dispus să plătească

Anticipăm pe deplin că aceste probleme se rezolvă într-un anumit moment în curând și îmi vor aduna impresiile despre joc într-un post separat atunci când se va întâmpla.

Join the LARGEST XXX Cam Site
Watch Series Online for free, Full episodes – Watch Series – Watch Series – swatchseries.bi

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here