Apple lansează 58 de zile noi la sesiunile Apple pentru a-și îmbunătăți ofertele de educație în magazine pentru persoanele care doresc să exploreze produsele Apple. Sesiunile, care acoperă video, fotografie, accesibilitate, codare, muzică, sănătate și multe altele, sunt libere să participe și să fie disponibile la toate magazinele de vânzare cu amănuntul din întreaga lume

Pentru dezvăluirea, Apple a adus un grup de reporteri la campusul Apple Park din Cupertino săptămâna trecută. De-a lungul zilei, Apple ne-a dus prin eșantionul Azi la sesiunile Apple din cele trei categorii ale Apple: abilități, plimbări și laboratoare. Abilitățile sunt sesiuni rapide, de treizeci de minute, concepute pentru a vă învăța tehnici noi, plimbările sunt plimbări fizice reale cu anumite produse și servicii Apple și laboratoarele sunt sesiuni de 90 de minute în care creați un proiect.

"Deci, cred că de abilități, plimbări, laboratoare aproape la fel, știți, spaniolă 1, spaniolă 2, spaniolă 3", Apple a SVP de retail Angela Ahrendts a spus săptămâna trecută un grup de rapoarte la campusul spațiale al Apple. "Vreau să spun, cele mai multe lucruri au diamant verde, diamant albastru, roșu, diamant negru, adică există întotdeauna nivele."

Când Apple a lansat prima dată la Apple, a fost un pic mai deschis. Acum, este mult mai structurat, a spus Ahrendts.

Bate, artă și sărituri

În primul rând, am participat la o sesiune Garage Band Skills, unde am învățat cum să creăm rapid o bătălie folosind secvența de bate. Această sesiune este orientată spre persoane care sunt noi în tehnologia Apple și poate necesita o introducere a produsului sau a software-ului.

Acesta este conceput pentru a vă pregăti pentru următorul nivel de sesiuni, Walks. La campusul Apple, am făcut o plimbare cu ajutorul aplicației iPad Pro cu creion și aplicație digitală Procreate. Sarcina la îndemână a fost să se plimbe prin campusul spațial al Apple, să fotografieze fotografii colorate, să capteze acea culoare în Procreate și apoi să folosească numeroasele instrumente de desenare ale aplicației pentru a crea un portret. Iată capodopera mea.

Walks, directorul senior al Apple, Karl Heiselman, a fost cel mai popular tip de sesiune

"Credem că motivul pentru care sunt atât de populari este că nu le poți face pe Internet", a spus el.

Nu în ultimul rând, am făcut un laborator unde am învățat cum să creăm tăieturi în aplicația Clips

Toate aceste sesiuni sunt în totalitate libere să participe. De la lansarea Astăzi la Apple cu aproape doi ani în urmă, Apple a găzduit 18.000 de sesiuni pe săptămână. Milioane de oameni au participat la sesiuni, până acum, însă este greu să obținem un număr total de precizări, a spus Ahrendts.

"Dacă vă înscrieți, avem un număr, dar momentul în care începe sesiunea în jurul ecranului mare, de obicei de trei ori mai mulți oameni, știi, un fel de hover over it", a spus Ahrendts.

Sesiunile Apple din magazin sunt o modalitate pentru compania de a construi loialitatea mărcii și a se diferenția de cele de la Google și alte companii hardware. În timp ce magazinul online al Apple este orientat spre achiziționarea de produse și primirea de asistență pentru clienți, magazinele sale de vânzare cu amănuntul sunt concepute să se concentreze asupra oamenilor și a experiențelor acestora, a spus Ahrendts

"Dacă iei timp să vii într-un magazin, presupunem că vrei o experiență mult mai umană", a spus ea.

Astăzi este cea mai mare lansare a sesiunilor de până acum, Ahrendts asemănându-se actualizării cu sesiunile sale din magazin cu actualizările software-ului digital Apple ", dar ați putea presupune că vor exista mereu actualizări software-ului magazinului pentru totdeauna".

Join the LARGEST XXX Cam Site
Watch Series Online for free, Full episodes – Watch Series – Watch Series – swatchseries.bi

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here