Am petrecut ceva timp în noul Audi Q8, iar compania de automobile a echipat crossoverul cu cel mai recent sistem de infotainment. Îmi place, amprente, praf și tot.

Ecranele murdare fac parte din poveste. Aș fi putut curăța ecranele pentru fotografii, dar mi sa părut esențial să arăt ecrane după câteva săptămâni de utilizare.

Există două ecrane plasate în teancul central al Q8. În partea de sus se găsesc comenzi pentru sistemul radio, sistemul de cartografiere și setările vehiculului. Ecranul inferior este pentru comenzile climatice și comenzi suplimentare, cum ar fi deschizătorul de uși de garaj și camerele autovehiculului. Ambele au feedback haptic, deci butoanele se simt aproape reale

Ambele ecrane sunt înclinate în unghi drept, iar schimbătorul este construit într-un mod care oferă un loc la îndemână încheieturii încheieturii mâinii, stabilizându-l pe măsură ce atingi ecranele.

Companiile de automobile se îndreaptă spre touchscreens peste butoanele fizice. Are sens la un anumit nivel, deoarece ecranele sunt mai puțin costisitoare și scalabile pe vehicule. Cu ecrane, companiile auto nu au nevoie să proiecteze și să producă butoane, butoane și glisoare, ci să creeze o interfață de utilizator software

Tesla a ajuns la nivelul următor cu debutul modelului S în 2012. Compania de automobile a blocat un touchscreen masiv în stack-ul central. E urias. Nu sunt un fan. Consider că ecranul mare este incomod și nepractic de utilizat în timpul condusului. Alte companii de automobile trebuie să convină că puțini au inclus ecrane tactile similare în vehiculele lor. În loc de un singur touchscreen, majoritatea producătorilor de mașini folosesc o combinație de ecran tactil cu butoane fizice și butoane. În cea mai mare parte, acesta este un compromis excelent deoarece butoanele și butoanele sunt folosite pentru funcții care vor fi întotdeauna necesare cum ar fi controlul climei

Audi utilizează un gând similar în ultimul sistem de infotainment. Ecranul de jos este întotdeauna pornit și afișează întotdeauna controlul climatizării. Există un buton care dezvăluie și comenzile rapide, astfel încât dacă ecranul de sus este oprit, șoferul poate schimba radioul la o presetare. Butoanele din partea de sus a ecranului pentru radio, cartografiere și setări mai puțin utilizate.

Interfața cu utilizatorul folosește o temă întunecată. Nivelele negre sunt fantastice, chiar și în lumina directă a soarelui, iar această schemă de culori o face ușor de utilizat în timpul zilei sau al nopții.

Ecranele touchscreen au dezavantaje, dar nu sunt prezente pe alte touchscreens. Glare este adesea o problemă, iar aceste ecrane sunt magneți de amprentă. De asemenea, am găsit ecranul să se încălzească la atingere după câteva minute la soare.

Apple CarPlay rămâne o sursă de frustrare. Q8 are cea mai recentă opțiune CarPlay, care permite unui iPhone să ruleze fără fir CarPlay. Funcționează doar uneori. Și uneori, când funcționează, diverse aplicații precum Spotify nu funcționează în modul lor tipic. Din fericire, Apple tocmai a anunțat o actualizare mare pentru CarPlay, care va spori, sperăm, conectivitatea și stabilitatea.

Sistemul de infotainment este acum o componentă critică. Automakers trebuie să construiască un sistem care să fie competent și să se simtă natural pentru șofer și să poată evolua în timp ce caracteristicile sunt adăugate vehiculelor prin intermediul actualizărilor over-the-air. Producătorii de automobile trebuie să construiască un sistem care funcționează astăzi și continuă să lucreze ani în urmă

Ultimul sistem infotainment Audi este impresionant. Ea face totul drept: nu este o distragere a atenției, este ușor de folosit și are un feedback haptic fantastic.

Join the LARGEST XXX Cam Site
Watch Series Online for free, Full episodes – Watch Series – Watch Series – swatchseries.bi

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here