Amazon's Butoanele Dash au fost găsite că încalcă regulile de comerț electronic ale consumatorilor din Germania.

Gizmosul push-to-order a fost lansat de Amazon în 2015, într-o încercare a gigantului de comerț electronic de a rade frecare de pe urma procesului de cumpărături on-line, prin încurajarea consumatorilor să-și umple casele cu stick-on, declanșează cumpărăturile de bază specifice produsului atunci când sunt presate – de la spălarea pulberii în rola de toaletă la hrana pentru pisici

Germania a fost printre primele piețe internaționale în care Amazon a lansat Dash, în 2016, împreună cu Regatul Unit și Austria. Dar ieri, o instanță de stat superioară din München a hotărât că sistemul nu oferă consumatorilor suficiente informații despre cumpărare.

Hotărârea urmează unei contestații juridice din partea unui supraveghetor regional al consumatorului, Verbraucherzentrale NRW, care obiectează la termenii pe care Amazon le operează cu Dash

Se plânge că termenii acordați de Amazon permit companiei să înlocuiască un produs cu un preț mai mare sau chiar cu un alt produs în locul a ceea ce a ales inițial consumatorul pentru o achiziție cu împingere Dash

Sustine ca si consumatorii nu au suficiente informatii cu privire la achizitionarea declansata atunci cand butonul este apasat – ceea ce ar putea fi luni dupa ce o selectie initiala a fost facuta

Butoanele Dash trebuie să poarte o etichetă care să ateste că o achiziție plătită este declanșată de o presă

Instanța de la München a trecut de partea grupului că Amazon nu furnizează informații suficiente consumatorilor Dash, potrivit Reuters.

Într-un comunicat de presă care a urmat deciziei, Verbraucherzentrale NRW a declarat că judecătorii au convenit că Amazon ar trebui să informeze consumatorii cu privire la preț și produs înainte de a lua comanda, mai degrabă decât după cumpărare, așa cum este în prezent.

De asemenea, ea și-a exprimat încrederea că decizia nu lasă Amazonului să facă apel – deși compania a declarat că intenționează să facă acest lucru

Comentând hotărârea într-o declarație, șeful Biroului pentru consumatori din cadrul Verbraucherzentrale NRW, Wolfgang Schuldzinski, a declarat: "Suntem întotdeauna deschisi inovării. Dar dacă inovarea este de a pune consumatorii într-un dezavantaj și de a face comparațiile de prețuri mai dificile, atunci vom folosi toate mijloacele împotriva lor, ca în cazul de față. "

Amazon nu a răspuns la întrebări cu privire la modul în care intenționează să răspundă hotărârii judecătorești pe termen scurt, cum ar fi dacă va retrage dispozitivele sau va schimba modul în care Dash funcționează în Germania

În schimb, ne-a trimis prin e-mail următoarea declarație, atribuită unui purtător de cuvânt: "Decizia nu este numai împotriva inovării, ci împiedică clienții să își facă o alegere în cunoștință de cauză pentru a stabili dacă un serviciu precum Dash Button este un mod convenabil pentru ei magazin. Suntem convinși că butonul Dash și aplicația corespunzătoare sunt în conformitate cu legislația germană. Prin urmare, vom face apel. "

Join the LARGEST XXX Cam Site
Watch Series Online for free, Full episodes – Watch Series – Watch Series – swatchseries.bi

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here