Ca și cum nu ar fi fost de ajuns că un AI a bătut oamenii într-un joc care este considerat o strategie parțială, ci mai degrabă o memorare a strategiilor, acum un AI îi bate, de asemenea, într-un joc care necesită o gândire strategică rapidă, clic. Desigur, primul este probabil prea ușor pentru un computer, deoarece nu are nevoie de degete, dar noul AlphaStar AI de la DeepMind a bătut zeci de ori profesioniștii umani de la StarCraft II înainte de a lăsa în cele din urmă să câștige organicele cel puțin o dată

                 

StarCraft II poate fi un joc ciudat de a alege, dar nu numai că este încă popular, este încă considerat unul dintre cele mai provocatoare jocuri de strategie în timp real (RTS) din toate timpurile. Ca atare, a fost jocul perfect pentru a testa capacitățile AI de învățare și de luare a deciziilor. Și pentru a-l ajuta să dovedească sau să respingă abilitățile lui AlphaStar, DeepMind a ajutat la ajutorul lui Blizzard, precum și doi dintre cei mai buni jucători de la StarCraft II, Dario "TLO" Wünsch și Grzegorz "MaNa" Komincz, acesta din urmă fiind considerat unul dintre cei mai buni dintre cei mai buni .

Modul în care AlphaStar a învățat să joace jocul înainte de fiecare meci este destul de interesant. A început prin analizarea replicilor meciurilor umane pentru a le studia. Apoi, a creat (a creat mai multe versiuni ale ei înșiși) pentru a genera noi jucători virtuali care s-au specializat în diferite strategii și s-au luptat unul împotriva celuilalt. Desigur, în cele din urmă, AI AlphaStar a învățat din toate acestea. DeepMind a ales apoi cinci agenți pentru fiecare dintre cele două meciuri pe care le-a considerat că au avut cea mai bună șansă de a câștiga împotriva oamenilor

S-ar putea să te gândești că AlphaStar ar avea un avantaj la curtea de acasă într-un joc pe calculator. În cele din urmă, a durat doar o săptămână pentru a "juca" meciuri în valoare de ani pentru a învăța. Și a avut avantajul de a nu fi nevoit să se concentreze pe o singură secțiune a hărții la un moment dat, spre deosebire de modul în care funcționează ochii și creierul uman. Acestea fiind spuse, aceasta era încă supusă regulilor obișnuite de joc ca ceață de război și timpul de reacție a fost redus la o viteză mai lentă decât profesioniștii. Sa observat chiar că s-au efectuat mai puține, dar mai eficiente, acțiuni pe care oamenii le-au făcut.

În cele din urmă, AlphaStar a câștigat împotriva TLO și MaNa în meciurile de cinci meciuri. Dar, pentru a face lucrurile chiar mai interesante, DeepMind a optimizat AlphaStar pentru a-și limita capacitatea de focalizare, astfel încât a decis să se concentreze asupra lui, la fel ca un om. A învățat această abilitate nouă într-o săptămână, dar nu a avut timp să practice și numai atunci MaNa și-a marcat singura și singura victorie pentru umanitate

  
                

 
      
        
                

Join the LARGEST XXX Cam Site
Watch Series Online for free, Full episodes – Watch Series – Watch Series – swatchseries.bi

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here