În urma dezastrului drăguț de duminică din Marea Britanie, care a scos mii de oameni în mizerie după ce sondajele repetate au dus la închiderea pistei de la Gatwick și mai târziu au suspendat scurtele plecări de la Heathrow – DJI a anunțat că își îmbunătățește sistem de geofencționare în Europa.

Se spune că sistemul Geospatial Online (GEO) 2.0 va fi lansat în cele 19 țări europene care nu au deja sistemul GEO în faze – "începând de la sfârșitul acestei luni"

"GEO 2.0 creează zone de siguranță detaliate, tridimensionale, pentru zonele de siguranță care înconjoară potecile de zbor ale pistelor și utilizează forme complexe de poligon în jurul altor facilități sensibile, mai degrabă decât cercuri simple folosite în versiunile geofencționare anterioare".

Am întrebat cât va fi nevoie ca actualizarea să fie extinsă în întreaga regiune.

Alte 13 piețe locale care au deja sistemul GEO vor primi de asemenea actualizarea 2.0

În total, 32 de țări europene vor fi acoperite de GEO 2.0 – care facturile DJI oferă "îmbunătățirea protecției aeroporturilor și facilităților europene"

Iată cum explică noua abordare geofencționare în Europa:

GEO 2.0 aplică cele mai stricte restricții geofencționare la un dreptunghi de 1,2 km (3/4 mile) lățime în jurul fiecărei piste și căile tridimensionale de zbor în orice capăt, unde avioanele urcă și coboară. Restricțiile geofencene mai flexibile se aplică unei zone ovale, în limitele a 6 kilometri (3,7 mile) ale fiecărei piste. Această formă de arcadă deschide mai multe zone pe părțile laterale ale pistelor, pentru a utiliza cu ușurință utilizări ale dronului, precum și zone cu altitudine mică la peste 3 kilometri de la sfârșitul unei piste, în timp ce crește protecția în locațiile în care zborurile tradiționale zboară .

Zonele noi de frontieră ale DJI în jurul pistelor de aeroport se bazează pe standardul Anexei 14 al Organizației Aviației Civile Internaționale privind siguranța spațiului aerian în apropierea pistelor. DJI a consultat, de asemenea, organizațiile aviatice cu privire la modalitățile de îmbunătățire a funcțiilor geofencării în apropierea facilităților aeroportuare. Categorizarea aeroporturilor din DJI se bazează pe tipuri de aeroporturi, număr de pasageri, operațiuni și alți factori care influențează sensibilitatea spațiului aerian în jurul unei locații date

Țările care primesc GEO pentru prima dată sunt: ​​Bulgaria, Croația, Cipru, Republica Cehă, Estonia, Finlanda, Grecia, Ungaria, Islanda, Letonia, Liechtenstein, Lituania, Malta, Norvegia, Polonia, România, Suedia.

În timp ce țările în cauză pentru upgrade la GEO 2.0 sunt: ​​Austria, Belgia, Danemarca, Franța, Germania, Irlanda, Italia, Luxemburg, Olanda, Portugalia, Spania, Elveția și Marea Britanie.

Nu este clar ce a luat DJI atât de mult timp pentru a implementa geofencing mai strict și mai detaliat în jurul unor situri de infrastructură critică, cum ar fi aeroporturile

Dar a anunțat, de asemenea, o schimbare a furnizorului de date – de la AirMap din California până la Altitude Angel – în Europa. Deci, pare să fi necesitat obținerea unor date europene de cartografiere mai bune. (Deși aceasta din urmă și-a lansat platforma de gestionare a traficului fără pilot înapoi în 2016).

Altitude Angel, un startup din Marea Britanie, fondat în 2014, spune că platforma GuardianUTM este folosită de DJI pentru a extinde funcționalitatea GEO 2.0 astfel încât să " facilități speciale "

DJI susține că actualizarea nu numai că reflectă mai bine riscurile reale legate de siguranță în jurul aeroporturilor, ci îl descrie ca fiind "mai flexibilă în zonele cu risc scăzut" – spunând, de exemplu, că ar permite "utilizatorilor autorizați să desfășoare activități de dronă în locații paralele cu piste“. (Deși aeroporturile din Marea Britanie ar putea să nu se grăbească să permită nici un fel de zboruri în apropiere de drone, date de haosul recent …)

O alta diferenta pentru platforma marcata de Altitude Angel insasi este sustinerea ca mai bine hartui si alte "facilitati sensibile", cum ar fi inchisorile si centralele nucleare – despre care se spune ca sunt reprezentate de "forme mai poligon" , mai degrabă decât cilindrii mari, statici "

"Prin cartografierea mai precisă a zonelor cu cele mai mari riscuri, DJI poate îmbunătăți siguranța în timp ce deschide mai mult spațiu aerian pentru a piloți"

O altă schimbare care vine prin actualizarea GEO este că sistemul de geofencționare al DJI va include, de asemenea, restricții temporare de zbor (TFR) impuse în timpul unor evenimente majore sau dezastre naturale

"TFR-urile se vor baza pe datele autorității Eurocontrol", se spune în

Atunci când producătorul de dronă a anunțat lansarea sistemului GEO geofencing în Europa și America de Nord, în 2015, vicepreședintele său de politică și afacerile juridice a scris: "Anii noștri de experiență reală a utilizatorilor au arătat că, în majoritatea cazurilor, este abordarea greșită a acestei tehnologii și, în schimb, îi ajutăm pe operatori să ia decizii informate și responsabile. "

Așa cum sa dovedit că mai sunt multe lucruri de făcut pentru a asigura natura umană combinată cu tehnologie accesibilă, puternică, fără fir, nu transformă un obiect gadget de consum într-o armă de perturbare în masă

Un alt ridura, ca un mecanism pentru reglarea folosirii dronului, este ca proprietarii de droni individuali (DJI) trebuie sa-si actualizeze aplicatia de control al zborului DJI GO 4 si firmware-ul pentru noul geobloc a aplica. Deci, un buton de fixare pentru abuzul de drone este cel mai sigur.

Adăugați la aceasta, dronele modate / hacked pot și pot ocoli copt în geoblocuri. Și, bineînțeles, sunt disponibile și alte mărci de dronă, cu sisteme de geofencționare diferite.

Autoritățile de reglementare au fost prinse în legătură cu siguranța în siguranță a dronților, dar nu sunt susceptibile de a mai rămâne prea mult timp.

Luna trecută, guvernul britanic a anunțat noi competențe pentru poliție pentru a combate folosirea ilegală a tehnologiei cu dronă – inclusiv a puterii de a ateriza, a profita și a cerceta dronuri

De asemenea, a spus că ar fi vorba de introducerea unor reguli de restricționare a zborului cu stop-gap pe droni, prin extinderea unei zone de excludere a zborului de aproximativ 1 km în jurul aeroporturilor la circa 5 km

Un proiect de lege cu privire la dronă este încă în așteptare, dar haosul cu drone Gatwick va avea mintea ministerială concentrată asupra necesității urgente de a reglementa mai bine tehnologia

Join the LARGEST XXX Cam Site
Watch Series Online for free, Full episodes – Watch Series – Watch Series – swatchseries.bi

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here