Europa a publicat astăzi reguli comune pentru folosirea telefoanelor rutiere. Uniunea Europeana Agentia pentru Siguranta Aviatiei (EASA) sustine ca reglementarile care se vor aplica universal in intreaga regiune sunt destinate sa ajute operatorii de dungi sa aiba o intelegere clara a ceea ce este si nu este permis

Având în vedere un set comun de reguli, de asemenea, înseamnă că dronele pot fi operate peste frontierele europene fără să vă faceți griji cu privire la diferențele dintre reglementări

"Odată ce operatorii de dronă au primit o autorizație în statul de înregistrare, li se permite să circule liber în Uniunea Europeană. Asta inseamna ca ei isi pot exploata fara probleme drumurile atunci cand calatoresc in UE sau cand isi desfasoara o afacere care implica drone in jurul Europei ", scrie EASA intr-un post pe blog

Deși au fost publicate astăzi și urmează să intre în vigoare în termen de 20 de zile, normele comune nu se vor aplica încă – statele membre primind încă un an, până în iunie 2020, să se pregătească să pună în aplicare cerințele

Printre aceștia se numără faptul că, începând din iunie 2020, majoritatea operatorilor de telefoane mobile vor trebui să se înregistreze înainte de a folosi un dron, fie în cazul în care locuiesc, fie își au sediul principal.

Unele cerințe suplimentare au termene ulterioare, în timp ce țările trec treptat la noul regim.

Cadrul pan-european creează trei categorii de operațiuni pentru navele rutiere – "deschise" (pentru ambarcațiunile cu risc scăzut de până la 25 kg), "specifice" (în cazul în care dronții vor necesita autorizarea de a fi zburat) sau "certificate" o categorie de risc, cum ar fi livrările de transport sau de pasageri, sau care zboară asupra unor corpuri mari de persoane) – fiecare având setul propriu de reglementări

Normele includ, de asemenea, dispoziții privind confidențialitatea, cum ar fi cerința ca proprietarii de telefoane cu senzori care ar putea captura date personale să fie înregistrați pentru a opera ambarcațiunea (cu excepția jucăriilor de jucărie)

Normele comune vor înlocui reglementările naționale care ar fi putut fi deja puse în aplicare de către țările UE individuale. Deși statele membre își vor păstra capacitatea de a-și stabili propriile zone fără zbor – cum ar fi acoperirea instalațiilor / instalațiilor sensibile și / sau întâlniri de persoane, regulamentul care stabilește posibilitatea ca statele membre să stabilească norme naționale pentru să supună, în anumite condiții, operațiunile aeronavelor fără pilot din motive care nu intră în domeniul de aplicare al prezentului regulament, inclusiv protecția mediului, securitatea publică sau protecția vieții private și a datelor cu caracter personal, în conformitate cu dreptul Uniunii. "

Armonizarea regulilor de difuzare este probabil să fie salutată de operatorii din Europa care se confruntă în prezent cu multă diligență înainte de a decide dacă trebuie sau nu să împacheteze o dronă în valiza lor înainte de a se îndrepta către o altă țară a UE. ]

EASA sugerează, de asemenea, că normele comune vor reduce probabilitatea unei alte perturbări majore – cum ar fi reperările neidentificate ale avioanelor pe care zborurile de la aeroportul Gatwick, chiar înainte de Crăciun, care au blocat mii de călători – având în vedere cerința de înregistrare, trebuie identificate individual pentru a facilita identificarea proprietarului lor.

"Noile reguli includ cerințe tehnice și operaționale pentru drone", scrie acesta. "Pe de o parte, ele definesc capacitățile pe care trebuie să le supună în mod sigur unui avion. De exemplu, noii droni trebuie să fie identificați individual, permițând autorităților să urmărească o anumită dronă, dacă este necesar. Acest lucru va contribui la o mai bună prevenire a evenimentelor similare cu cele petrecute în 2018 la aeroporturile Gatwick și Heathrow. Pe de altă parte, regulile acoperă fiecare tip de operațiune, de la cele care nu necesită o autorizare prealabilă, la cele care implică aeronave și operatori certificați, precum și cerințele minime de formare profesională la distanță la distanță

"Europa va fi prima regiune din lume care va avea un set cuprinzător de reguli care să asigure operațiuni sigure, sigure și durabile atât pentru activitățile comerciale, cât și pentru activitățile de agrement. Regulile comune vor contribui la stimularea investițiilor, a inovării și a creșterii în acest sector promițător ", adaugă Patrick Ky, director executiv al EASA, într-o declarație

Join the LARGEST XXX Cam Site
Watch Series Online for free, Full episodes – Watch Series – Watch Series – swatchseries.bi

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here