Pe ​​măsură ce devenim din ce în ce mai mulți oameni de ecrane și medii digitale, întrebările legate atât de avantajele, cât și de pericolele din timpul ecranului cresc, de asemenea, în număr și varietate. Preocupările sunt și mai mari atunci când sunt implicați copii, care au mai puțin control de sine decât omologii lor mai în vârstă. Părinții ar putea avea acum chiar și motive serioase de a se îngriji de folosirea dispozitivelor mobile de către copii și de obiceiurile lor de vizionare, după ce cercetările arată cât de mult timp pe ecran ar putea provoca o întârziere în procesul de învățare atunci când copilul intră în preșcolar

                 

Pentru a fi clar, "timpul de pe ecran" nu este limitat doar la vinovatii obisnuiti cum ar fi telefoanele inteligente si tabletele. Aceasta include, de asemenea, computere, dispozitive de jocuri și chiar televizoare. Studiul realizat de Universitatea din Calgary în perioada 2011-2016 a observat că copiii cu vârste de doi, trei și cinci ani au cheltuit 2,4, 3,6 și, respectiv, 1,6 ore de timp pe ecran. Societatea canadiană pediatrică recomandă recomandările pediatrice recomandă nu mai mult de o oră de timp de ecran pe zi.

După cum probabil ați ghicit, studiul concluzionează că prea mult timp de pe ecran a condus la un ritm mai lent de învățare odată ce copilul devine preșcolar. Dar înainte de a concluziona că acest lucru dovedește modul în care astfel de dispozitive sunt rele, studiul merge în detaliu cu privire la legătura dintre timpul ecranului și învățare. Pe scurt, cu cât mai mult timp un copil își petrece lipit pe orice ecran, cu atât mai puțin timp el sau ea devine în activitățile fizice și sociale necesare pentru dezvoltarea timpurie și învățare

Telefoanele, comprimatele și computerele sunt cu adevărat suficiente pentru experiențele de învățare care stimulează simțurile și creierul. Dar vârstele mai tinere au nevoie de mai mult de atât pentru a dezvolta abilitățile și abilitățile cognitive care le vor ajuta mai târziu. De la abilitățile motorii până la interacțiunea socială cu dezvoltarea cognitivă, copiii le învață numai prin intermediul contactului real și a activităților fizice, nu prin vizionarea acestora pe YouTube.

Cu toate acestea, părinții sunt, de asemenea, parțial vinați, deoarece copiii înșiși nu vor deveni dependenți de astfel de dispozitive pe cont propriu la acea vârstă fragedă. În schimb, unii părinți au recurs la utilizarea telefoanelor, tabletelor și televizoarelor ca înlocuitori ai jucăriilor sau, mai rău, a atenției oamenilor. Dar, mai degrabă decât să interzică complet dispozitivele, studiul recomandă limitarea orelor și stabilirea de zone și momente de "fără ecran", care, pe termen lung, ar putea contribui chiar și la dezvoltarea unor obiceiuri și atitudini mai sănătoase față de dispozitive

  
                

 
      
        
                

Join the LARGEST XXX Cam Site
Watch Series Online for free, Full episodes – Watch Series – Watch Series – swatchseries.bi

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here