Înapoi în martie, Sony și Marvel ne-au surprins pe toți prin anunțarea Iron Man VR un joc viitor pentru PlayStation VR care ne pune în pantofi (sau mai degrabă costumul) lui Tony Stark. Odată ce anunțul a fost făcut, a fost imediat clar că Iron Man ar putea fi o potrivire foarte bună pentru VR dacă este făcută corect, iar acum dezvoltatorul Camouflaj a detaliat modul în care intenționează să creeze sentimentul de a fi Iron Man – când folosiți costumul pentru a zbura.
                 

De fapt, Camouflaj explică într-un post de pe blogul PlayStation că un prototip de Iron Man care zbura în VR a fost ceea ce a vândut inițial Marvel în acest joc, așa că suntem deja la un început bun pe frontul zburător. Un prototip de succes și un joc pe deplin realizat sunt două lucruri foarte diferite, totuși, așa că Camouflaj ne-a fugit prin câteva dintre căile prin care se va asigura că zborul este distractiv în produsul finit.

Primul mod de a face asta este să te asiguri că respectă legile de mișcare ale lui Newton. "Fiecare cadru pe care îl procesăm include calcule de până la o duzină de forțe, cum ar fi forța, tracțiunea și gravitatea – precum și sistemele noastre de asistență – care generează traiectoria corectă și credibilă a Iron Man prin cer", scrie regizorul Camouflaj Ryan Payton postare pe blog.

Ca o extensie la acest aspect, există și problema impulsului. Payton spune că Iron Man VR va încerca să păstreze impulsul ori de câte ori este posibil să facă acest lucru, ceea ce duce la o bănuială realistă și la lupte dogme.

Probabil că va fi o mulțime de urme și erori în a învăța cum să pilotăm costumul, pentru a compensa acest lucru, Payton spune că Camouflaj "a construit un sistem invizibil care perne și ghidă jucătorul în jurul margini tari ale clădirilor și alta geometrie. "Cand jocul detecteaza o coliziune este probabil sa inceapa" usor "aplicarea fortelor de evitare a coliziunii, care speram sa atinga un echilibru bun intre senzatia de control total si lovirea in fiecare piesa setata la viteza maxima.

În cele din urmă, vor exista, de asemenea, indicii contextuale pe care jocul le urmează în determinarea setărilor costumului. De exemplu, dacă încerci să navighezi în jurul unei zone închise, costumul nu te va lovi cu piciorul când îl vei angaja. Încă nu a fost stabilită o dată de lansare pentru Iron Man VR dar după ce a auzit despre tot ceea ce face Camouflaj să facă în zbor, suntem cu siguranță încântați să vedem mai multe.

  
                

 
      
        
                

Join the LARGEST XXX Cam Site
Watch Series Online for free, Full episodes – Watch Series – Watch Series – swatchseries.bi

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here