Se pare că inevitabil că marea liberă va juca în cele din urmă gazdă la un fel de război proxy, deoarece vasele automate se ciocnesc deasupra teritoriului pentru fermele de alge care va trebui în curând să hrănim cu populația tot mai mare. Dar această robo-barcă de lansare a rachetelor este o navă de pace în timp ce se confruntă numai cu modele meteorologice globale.

Ambarcațiunea este ceea ce se numește un vehicul semi-submersibil fără pilot sau USSV și funcționează ca o bază științifică mobilă și acum o platformă de lansare a rachetelor. Pentru rachete meteorologice sondare, desigur, nimic înfricoșător.

Rezolvă o problemă pe care am văzut-o adresată de alți roboți marini cum ar fi Saildrone: oceanul este foarte mare și foarte periculos – așa că monitorizarea corectă este la fel de mare și periculoasă. Nu poți avea un echipaj în mijlocul nicaieri tot timpul, chiar dacă ar fi esențial să înțelegi formarea unui taifun sau ceva asemănător. Dar tu poți avea o flotă de nave robotizate care se mișcă sistematic în jurul oceanului.

De fapt, acest lucru se face deja într-o varietate de moduri și de numeroase țări și organizații, însă o mare parte din colectarea datelor este atât pasivă, cât și limitată. Un baliză cu energie solară care se deplasează pe curenți este o resursă excelentă, dar nu o puteți îndrepta exact și se limitează la prelevarea probelor de apă din jurul acesteia. Și baloane meteorologice sunt și ele frumoase, dacă nu vă deranjează să zboară spre locul unde trebuie să fie primul.

O barcă robotică, pe de altă parte, poate să meargă acolo unde ai nevoie și să folosești instrumentele într-o varietate de moduri, aruncându-le sau proiectându-le adânc în apă sau, în cazul noului USSV din China, în aer.

"Lansat de pe un vehicul semi-submersibil fără pilot, cu o mobilitate puternică și o acoperire mare a zonei mării, rocketsonde poate fi folosit în condiții severe de mare și va fi mai economic și aplicabil în viitor", a spus Jun Li , cercetător la Academia Chineză de Științe, într-un comunicat de presă

Artizanatul de 24 de picioare, care a finalizat o mână de croaziere în apropierea terenurilor din Golful Bohai, a fost anunțat în ziar. S-ar putea să vă întrebați ce înseamnă "semi-submersibil". În esență, au pus cât mai mult din ambarcațiunile sub apă, doar cu instrumente, trape și alte elemente necesare deasupra bordului. Acest lucru minimizează efectul vremii abrupte asupra ambarcațiunii – dar ea este în continuare autoreglabilă, în cazul în care capsizes în acțiune majore val

Călătoriile timpurii ale USSV

Acesta rulează pe un motor diesel, deci nu este exact cel mai recent tech acolo, dar pentru o ambarcațiune mare care merge pe distanțe lungi, soarele este încă un pic dificil de gestionat. Dieselul de la bord va dura aproximativ 10 zile și o va lua în jur de 3.000 km sau 1.800 de mile

Rocketsondes sunt în esență mici rachete care trag până la o altitudine set și apoi picătură un "driftsonde", un pachet senzor atașat la un balon, parașută, sau o altă metodă de coborâre-încetinire. Ambarcația poate transporta până la 48 dintre acestea, ceea ce înseamnă că ar putea lansa o dată la fiecare câteva ore pentru întreaga durată de 10 zile de croazieră.

Constatarile cercetatorilor au fost publicate in revista Advances in Sciences Atmospheric. Acesta este doar un prototip, însă succesul său sugerează că ne putem aștepta la mai multe, cel puțin, să fie construite și desfășurate. L-am intrebat pe Li cateva intrebari despre ambarcatiune si va actualiza acest post daca astept inapoi

Join the LARGEST XXX Cam Site
Watch Series Online for free, Full episodes – Watch Series – Watch Series – swatchseries.bi

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here