Copiii cu deficiențe de vedere se străduiesc să obțină o educație solidă K-12 din mai multe motive – deci cu cât mai multe instrumente pe care cadrele didactice le au pentru a le conferi aptitudini și concepte de bază, cu atât mai bine. ObjectiveEd este o inițiere care are ca scop împuternicirea profesorilor și a copiilor cu o suită de jocuri de învățare accesibile tuturor nivelurilor de viziune, împreună cu instrumente de urmărire și promovare a progresului

Unele dintre motivele pentru care copiii cu deficiențe de vedere nu primesc educația pe care o merită sunt evidente, de exemplu că lectura și scrierea sunt mai lentă și mai dificilă pentru ei decât pentru copiii cu deficiențe de vedere. Dar alte motive sunt mai puțin evidente, de exemplu, că profesorii au timp și resurse limitate pentru a le dedica acestor studenți cu nevoi speciale atunci când sălile de clasă supraaglomerate cer deja mai mult decât le pot oferi

Tehnologia nu este soluția, ci trebuie să facă parte din soluție, deoarece tehnologia este atât de împuternicită, iar copiii o iau în mod natural. Nu există nici un motiv ca un orb în vârstă de 8 ani să nu poată fi, de asemenea, o nativă digitală ca și colegii săi, ceea ce reprezintă o ocazie pentru profesori și părinți.

Această oportunitate este urmărită de Marty Schultz, care a petrecut ultimii ani în funcția de șef al unei companii care face jocuri îndreptate spre publicul cu deficiențe de vedere vizual și a văzut în acest proces potențialul de a adapta acea muncă pentru o educație mai directă scopuri.

"Copiii nu le place să studieze și nu le place să-și facă temele", mi-a spus el. "Doar doresc să joace jocuri video"

Este greu să te contrazici cu asta. Adevărat de mulți adulți prea pentru asta contează. Dar, după cum subliniază Schultz, este ceva ce educatorii și-au dat seama în ultimii ani și s-au întors în beneficiul tuturor.

"Aproape toți profesorii de educație obișnuită folosesc jocuri educaționale digitale în sălile de clasă și aproximativ 20% îl folosesc în fiecare zi", a explicat el. "Majoritatea profesorilor raportează o creștere a angajamentului elevilor atunci când utilizează jocuri video educaționale. Gamificarea funcționează deoarece elevii își însușesc învățarea. Ei au libertatea de a eșua și încearcă din nou, până când reușesc. Prin aceasta, elevii descoperă motivația intrinsecă și învață fără să-și dea seama. "

După ce am învățat să tastați, să punctați și să faceți clic, să faceți geometria și să identificați țările prin intermediul jocurilor, sunt un produs al aceluiași proces și mulți dintre voi sunt, de asemenea, la fel de bine. Este o modalitate foarte bună pentru copii să se învețe. Dar câte dintre aceste jocuri ar putea fi jucate de un copil cu tulburări de vedere sau orbire? Practic, nimic

Retinut

Se pare că acești copii, ca și ceilalți cu dizabilități, sunt adesea lăsați în urmă, în timp ce creșterea fluxului tehnologic ridică bărcile tuturor celorlalți. Faptul este dificil și consumator de timp pentru a crea jocuri accesibile care vizează lucruri precum alfabetizarea Braille și navigarea orb a camerelor și străzilor, astfel încât dezvoltatorii nu au reușit să facă acest lucru în mod profitabil și profesorii sunt lăsați la rândul lor să-și dea seama cum să jureze – sau, mai probabil, să renunțe la metodele încercate și adevărate, cum ar fi foile de lucru tipărite, instrucțiunile personale și testele vorbite

Și din moment ce timpul profesorului este limitat și instructorii instruiți în învățarea cu deficiențe de vedere sunt subțiri pe teren, aceste metode depășite sunt, de asemenea, dificil de satisfăcut la nevoile unui student individual. De exemplu, un copil poate fi mare la matematică, dar nu are abilități de orientare. Trebuie să elaborați un "plan individual de educație" (IEP) care explică (printre altele) acest lucru și ce măsuri trebuie luate pentru îmbunătățire, apoi urmăriți aceste îmbunătățiri. Este timpul și greu! Ideea din spatele obiectivului ObjectEd este de a crea atât jocuri care predau aceste abilități de bază, cât și o platformă de urmărire și documentare a progresului, precum și adaptarea lecțiilor la individ

Cum ar putea funcționa acest lucru, poate fi văzut într-un joc precum Barnyard, care, la fel ca toate jocurile lui ObjectiveEd, a fost conceput pentru a putea fi jucat de către copii orbi, cu viziune redusă sau cu deficiențe de vedere. Jocul are un student care găsește un animal într-un stilou mare, apoi îl trage într-o direcție specificată. Cele mai ușoare nivele ar putea fi la stânga și la dreapta, apoi se vor deplasa spre direcții cardinale, apoi până la ceasuri sau chiar grade.

"Dacă obiectivul IEP este" Copilul va înțelege stânga versus drept și va reuși să îndeplinească această sarcină 90% din timp ", profesorul va introduce mai întâi aceste concepte și va lucra cu copilul în timpul ședinței săptămânale", a spus Schultz. Asta e genul de instrucțiuni practice pe care le primesc deja. "Copilul îl joacă pe Barnyard în școală și acasă, scuturând spre stânga și spre dreapta, câștigând puncte și încurajându-se toată săptămâna. Tabloul de bord arată cât timp copilul joacă, cât de des și nivelul de succes al acestuia. "

Asta e grozav pentru documentația pentru hârtiile IEP mandatate, iar dificultatea poate fi schimbată și în zbor:

"Profesorul poate seta jocul automat sau poate trece automat la nivelul următor de complexitate (cum ar fi să nu repete niciodată promptul atunci când copilul ezită). Sau profesorul poate să mențină copilul la nivelul actual și să-l ajute pe copil atunci când crede că este potrivit. "

Aceasta nu este menită să fie o educație completă pe K-12 într-o aplicație de tabletă. Dar ajută la reducerea decalajului dintre copiii care pot juca Mavis Beacon sau orice pe calculatoarele școlare și copiii cu deficiențe de vedere care nu pot.

Măsuri practice

Este important faptul că platforma nu este dezvoltată fără ajutor de specialitate sau, așa cum este de fapt foarte importantă, fără un plan de afaceri

"Am dezvoltat relații cu mai multe școli atât pentru orbi, cât și pentru liderii din comunitate pentru a construi jocuri educaționale care să abordeze abilități importante", a spus Schultz. "Lucrăm atât cu cercetători universitari, cât și cu profesori experimentați de studenți cu deficiențe de vedere și specialiști certificați de orientare și mobilitate. Am fost surprinși de cât de multe abilități și teme de curriculum pe care profesorii au nevoie într-adevăr. "

Pe baza sugestiilor lor, de exemplu, compania a construit două jocuri pentru a preda gesturile iPhone și rotorul de accesibilitate VoiceOver. Aceasta poate fi o tehnologie de proprietate de la Apple, dar este ceva ce acești copii trebuie să știe să folosească, la fel cum trebuie să știe cum să ruleze o căutare Google, să utilizeze un mouse fără a putea vedea ecranul și alte activități comune de calcul. De ce nu-l înveți într-un joc ca celelalte lucruri?

Efectuarea de progrese tehnologice este bine și bună, dar făcând acest lucru în timp ce construiți o afacere durabilă este un alt lucru pe care multe inițiative educaționale nu au reușit să le abordeze. Din fericire, sistemele publice de școală au, de fapt, fonduri semnificative rezervate în mod specific elevilor cu nevoi speciale, iar produsele care îmbunătățesc rezultatele educației sunt căutate și plătite în mod activ. Aceste fonduri de stat și federale nu pot fi sifonate să le folosească în restul clasei, deci dacă nu le mai cheltuie nimic, ele nu se mai folosesc

ObjectiveEd are avantajul de a fi ușor de implementat fără prea multă specialitate hardware sau software. Se execută pe iPad, care sunt destul de frecvente în școli și case, iar tabloul de bord este unul simplu web. Deși se poate interfața în cele din urmă cu hardware de specialitate, cum ar fi cititorii Braille, nu este necesar pentru multe jocuri și lecții, astfel încât să scadă și bara de implementare

Planul pentru moment este de a finaliza și testa interfața și a construi biblioteca de jocuri – ObjectiveEd nu este chiar gata de lansare, dar este important să-l construim cu feedback constant de la studenți, profesori și experți. Cu noroc într-un an sau doi, tinerii cu deficiențe de vedere dintr-o școală din apropierea dvs. ar putea avea o nouă platformă amuzantă de a învăța și de a juca.

"ObiectivulEd există pentru a ajuta profesorii, părinții și școlile să se adapteze la această nouă eră a învățării gamificate pentru elevii cu dizabilități, începând cu studenții orbi și cu deficiențe de vedere", a spus Schultz. "Credem cu tarie ca software-ul bine conceput combinat cu tehnologia" off-the-shelf "face toate acestea posibile. Costul redus al tehnologiei a revoluționat cu adevărat posibilitățile de îmbunătățire a educației. "

Join the LARGEST XXX Cam Site
Watch Series Online for free, Full episodes – Watch Series – Watch Series – swatchseries.bi

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here