Viacom tocmai a anunțat intenția de a achiziționa cea mai bună opțiune de televiziune live pe televizoare prin cablu: Pluto TV. Serviciul sa dovedit popular printre utilizatorii care caută conținut de televiziune fără eticheta de preț care însoțește serviciile de cablu și alte servicii de streaming TV. În acest moment, serviciul are peste 12 milioane de utilizatori activi în fiecare lună și peste 100 de canale.

                 

Viacom este compania care se află în spatele unui număr mare de rețele populare, inclusiv diversele oferte Nickelodeon, Comedy Central, TV Land, lista canalelor MTV, VH1, CMT și multe altele. Multe spectacole populare sunt disponibile pe aceste rețele, ceea ce face ca prezența Viacom pe orice serviciu dat să fie o cerință esențială pentru mulți consumatori.

Conglomeratul media a fost încet să îmbrățișeze serviciile de televiziune de top (OTT), dar a relevat, la sfârșitul anului trecut, că lucrurile se vor schimba în 2019 sub noua sa "strategie multilaterală". În acel moment, CEO-ul Viacom, Bob Bakish a declarat, la conferința UBS Global Media and Communications, că societatea a văzut, printre altele, "o oportunitate" în video-on-demand ad-on-demand

Într-un anunț anunțat marți târziu, Viacom a declarat că a obținut un acord definitiv pentru a achiziționa serviciul TV live-vizionat Pluto TV pentru 340 milioane dolari în numerar. Pluto TV va beneficia de noua afacere, Viacom spunând că o va folosi pentru a oferi o parte din conținutul său în categoriile de copii, comedie, afro-americană și televiziune reală.

Pluto TV a fost fondată în 2013 și oferă în prezent o varietate de conținuturi la cerere și în direct. Canale noi sunt adăugate în mod regulat din peste 130 de parteneriate existente cu rețele, studiouri și producători. Fluxul de servicii "miliarde de minute", în fiecare lună, conform anunțului, se face pe o varietate de dispozitive de consum, cum ar fi Fire TV și Roku. Serviciul va rămâne gratuit în proprietatea Viacom

Serviciile de streaming care acceptă anunțuri nu sunt ceva nou, dar s-au schimbat în ultimii ani, deoarece mulți consumatori au șanțuri prin cablu și încearcă să-și mărească abonamentele cu opțiuni de divertisment gratuite.

Crackle a dominat piața de servicii gratuite de streaming pentru o vreme, dar de atunci i sa alăturat un număr de opțiuni concurente. Roku, de exemplu, și-a lansat serviciul gratuit "The Roku Channel", ad-susținut, la sfârșitul anului 2017, iar IMDb deținut de Amazon a prezentat recent o ofertă similară cu Freedive. În loc să plătească o taxă de abonament în fiecare lună, spectatorii pentru aceste servicii pot accesa gratuit conținutul în schimbul vizionării anunțurilor

  
                

 
      
        
                

Join the LARGEST XXX Cam Site
Watch Series Online for free, Full episodes – Watch Series – Watch Series – swatchseries.bi

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here