Bentley Continental GT este iconic. Vehiculul a rămas mult timp în exces și opulență, iar eu știam că intrăm. Mă așteptam ca Continental GT să fie supra-proiectat și capabil să facă trepidații de mare viteză. Și este, dar sunt mai multe.

Testerul pe care îl conduc costă 279.000 de dolari. Desigur, este frumos și rapid și picură cu tehnologie. E un Bentley. În interior și în exterior, la viteză mare sau la viteză redusă, cel mai recent Continental GT a depășit toate așteptările mele.

Mașina glisează de-a lungul drumului, alimentată de o simfonie mecanică, care funcționează sub capotă. Motorul W12 este o rasă moartă și este o rușine. Este uimitor în performanțele sale aici. Acesta este un vehicul de 200 mph, dar nu am lovit aceste viteze. Ceea ce ma surprins cel mai mult este ca nu aveam nevoie sa merg rapid. Noul Continental GT este palpitant într-un mod care nu necesită viteză. Este ca un set mare de difuzoare sau lichioruri exclusive. Calitate peste cantitate, iar în această formă mecanică, calitatea este uimitoare.

Review

Bentley a debutat Continental GT în 2003 și a păstrat o formă cunoscută de-a lungul anilor. Misiunea sa a rămas constantă: să fie cea mai bună mașină turistică disponibilă. Este considerat că coroana este pornită și oprită din 2003, când alte mașini au intrat în joc. Dar, cu această ultimă revizuire, coroana sa întors la Bentley. Acesta este un vehicul uluitor pentru a face o excursie pe jos. E ca un jet privat pe autostradă.

Sub capota lungă stă un motor masiv W12 cu turbine twin. Setarea are ca rezultat peste 620 CP și cuplu de cuplu de 664 de picioare. Și știe cum să traducă aceste numere la plată. Motorul nu seamănă cu un teanc de amperi Marshall la un concert de la Motorhead, dar se aprinde ca o simfonie care îl joacă intens pe Beethoven pe 5.

Performanța Bentley Continental GT este acolo unde se află în afară

Se alunecă pe măsură ce vitezele ating nivelurile ilegale. Nu există nici o dramă din transmisie sau argument de la motor. Când acceleratorul cade la podea, un gateway se deschide în fața lui Bentley, permițându-i să depășească spațiul și timpul, depășind limitele de viteză afișate.

Bentley Continental GT își stabilește puterea cu precizia unui vehicul electric, dar intensitatea unui curse de stradă. Livrarea de energie este ireală. În modurile normale de conducere, transmisia este greu de remarcat și, sub presiunea de a trece un sfert de mila, schimbările sunt abia vizibile, deoarece brațul se luptă cu W12 masiv.

Conducerea Bentley Continental GT este un exercițiu de reținere. Uneori, să zicem, atunci când vine dintr-o curbă gnarly, simți nevoia de a bate pedala pe podea și de a lansa masina de pe vârf. Dar asta te va ateriza în închisoare. Aceasta este o mașină care ar putea trăi cea mai bună viață pe o pistă, dar nu are nevoie ca piesa să fie fericită. Chiar și conducerea Continental GT în terenul de golf sau în parcul de birouri este aproape un fior.

GT este doar excelent. Aceasta inspiră încredere și intrigi regale care deseori lipsesc în multe dintre contemporanii săi.

Introducerea celui mai recent Continental este ca și cum ai scufunda în spatele controalelor unei nave de rachete fantezie. Metalul periat împodobește stivuirea centrală și lemnul de lemn și pielea înfășurat în cabină. Metalul adorabil trage controlul orificiilor de ventilare, iar butoanele prelucrate execută diferite funcții.

Pielea este moale și metalică reală. Sunt și lucrurile mici. Lumea de pe ceasul analogic este fantastic, iar boabele de lemn se potrivesc pe tot parcursul. Scaunele au un model minunat de diamante cu mai multe straturi de detaliu brodate. Nu doriți să vă uitați la ecranul LCD? Apăsați un buton și se rotește, dezvăluind un set de trei calibre analogice în locul său.

Cu toate acestea, pe întregul Continental GT există opțiuni ciudate de material. Exemplu: Schimbarea treptelor de viteză este plastică și scârțâie ca o jucărie bine folosită. Este o alegere ciudată pentru o atingere substanțială. Se simte ieftin în comparație cu schimbătorul de viteze în alte vehicule. BMW, de exemplu, utilizează cristalul fabricat în noul său SUV mare și transmite un sentiment de stoutness lipsit de Bentley's

Alți biți din plastic nu se simt bine. Când vă așezați, o bară se extinde din spatele scaunelor, împingând centura de siguranță la îndemâna șoferului. Este plastic slab. Mânerul din exterior se simte slăbit. Chiar și fobul cheie este copleșitor; Cred ca fob-ul pentru F-150 este mult mai substantial.

Eu sint inselator, dar Bentley Continental GT costa la nord de 279.000 de dolari.

Controalele sunt familiare. Bentley utilizează o mulțime de plăci și instrumente de comutare de la coșul piesei Audi, deși, în Bentley, sunt cromate. Tema Audi continuă până la clusterul de instrumente digitale, în cazul în care acțiunile au același design ca cel din cele mai multe modele Audi. Asteptati-va la o experienta similara. Acesta nu este un lucru rău. Audi are una dintre cele mai bune interfețe disponibile în întreaga industrie.

Bentley Continental GT 2019 este de neuitat. Este o combinație frumoasă de putere obscene și materiale de lux.

Am luat livrarea acestui tester în ajunul unui weekend lung și am petrecut cât mai mult timp în el. E mai confortabil decât casa mea. Scaunele sunt suple și suportive. Dash-ul impresionant cu lemnul său din lemn și cadranele analogice. Puterea este intoxicantă.

Mașini precum Continental GT vor continua probabil să existe după ce vehiculele electrice devin norma. Cel puțin până când Pământul nu mai are petrol. Ei trebuie sa. Automobilele de acest fel vor fi întotdeauna un element de lux. Ei au un suflet lipsit de vehiculele electrice. Nu este nimic de genul de a pune piciorul pe un Bentley W12 și de a simți lumea viu în jurul vostru.

Join the LARGEST XXX Cam Site
Watch Series Online for free, Full episodes – Watch Series – Watch Series – swatchseries.bi

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here