În ultimele două decenii, Sony și diviziile de jocuri ale Microsoft au fost blocate în război total împotriva celuilalt: pe preț, pe hardware, pe francize, pe exclusivitate … îl numiți. Dar se pare că și-au pus capăt temporar dusmania, pentru ca ei să nu mai poată împiedica ca Google să se alăture asediului.

Echipa oficială, documentată într-un memorandum de înțelegere, a fost anunțată astăzi, deși detaliile sunt puține. Dar acest lucru este destul de clar:

Cele două companii vor explora dezvoltarea în comun a viitoarelor soluții de cloud în Microsoft Azure pentru a-și susține serviciile de jocuri și conținut în flux. În plus, cele două companii vor explora utilizarea soluțiilor actuale de baze de date Microsoft Azure pentru serviciile de jocuri și de streaming de conținut ale Sony

Bineînțeles, nu există nicio îndoială că Sony ar fi putut pleca cu un număr de alte servicii cloud pentru serviciile sale de jocuri la cerere. Acesta rulează deja unul, Playstation Now, dar piața se așteaptă să se extindă în următorii ani, la fel ca și tăietoarele de cabluri, au condus televizoarele tradiționale și observatorii de filme la Netflix și alte servicii de streaming. Extinderea ar fi cu siguranță costisitoare și complicată.

Cea mai importantă provocare este probabil Google și noul său joc Stadium de jocuri de criptare, care are, desigur, un avantaj imens în prezența sa globală, recunoașterea mărcii și puncte unice de acces: căutare și YouTube. Posibilitatea de a căuta un joc și de a reuși să îl jucați literalmente cu cinci secunde mai târziu este una uimitoare și într-adevăr ceva ce Google poate scoate acum.

Asta face ca Google să fie o amenințare. Și Microsoft și Sony au deja suficiente amenințări, ceea ce împreună cu cei doi fac fiecare parteneriat exclusiv și chip, reînvierea Nintendo-ului cu switch-ul extrem de popular și noul complex complex de jocuri pentru PC-uri și mobilizări, . Apple Arcade există, de asemenea, dar nu știu că cineva este îngrijorat, exact

Poate că a existat o chemare făcută pe linia directă specială pe care o are fiecare la alta, unde tocmai au spus "armistițiu … până când vom reduce Stadia Google la moloz și sare pământul. De asemenea, poate Nvidia. "

De fapt, nu trebuie să ne imaginăm. Președintele și CEO-ul Sony, Kenichiro Yoshida, au remarcat în anunț: "De mulți ani, Microsoft a fost un partener de afaceri cheie pentru noi, desigur că cele două companii au concurat și în unele domenii. Cred că dezvoltarea noastră comună a viitoarelor soluții cloud va contribui foarte mult la dezvoltarea conținutului interactiv. "

Sony nu este lipsită de cotleturi tehnice sau software-ul necesar pentru a scoate un serviciu de streaming – dar poate avea mai mult sens să se desfășoare prin Azure de la Microsoft decât să aducă propriile sisteme de distribuție până la par. Fără îndoială, Microsoft este bucuros să primească un client la fel de mare ca și Sony la stativul său, iar orice stânjenire din partea celor două concurente în altă parte este secundară. Google este un concurent mai exis- tinal în multe feluri, deci are sens că Microsoft ar favoriza parteneriatul cu un rival parțial împotriva lui

Sony a fost mult timp în această barcă însăși. Senzorii de imagine și tehnologia camerei pot fi găsite în telefoanele și DSLR-urile care concurează cu propriile sale produse – dar veniturile și feedback-ul pe care le-a creat în consecință l-au lăsat să-și mențină poziția dominantă

Vorbind despre care, cele două companii intenționează să colaboreze și în domeniul imaginilor, combinând tehnologia senzorilor Sony cu cea a Microsoft AI. Aceasta este obligată să găsească drumul spre aplicații în robotică și autovehicule autonome, deși concurența este feroce acolo și nici o companie nu are o prezență reală de marcă. Poate intenționează să schimbe asta … împreună.

Join the LARGEST XXX Cam Site
Watch Series Online for free, Full episodes – Watch Series – Watch Series – swatchseries.bi

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here